Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Renault GRAND SCÉNIC IV (R9_) 1.5 dCi 110 Hybrid Assist (R9AE, R9A3) (2017.04-???) 110km » 50P5008-JPN jpn
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Iv (r9_) 1.5 Dci 110 Hybrid Assist (r9ae, R9a3) (2017.04-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

50p5008jpn osłona przegubu zewnętrznego 50P5008-JPN JPN

50P5008-JPN 50p5008jpn osłona przegubu zewnętrznego JPN
22.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

50P5008-JPN

producent:

JPN

TOYOTA CAMRY 3.0 24V 91->,MITSUBISHI PAJERO 2.3TD 83->91
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 25/88
oś przednia, z obu stron
od strony koła
TOYOTA CAMRY 3.0 24V 91->,MITSUBISHI PAJERO 2.3TD 83->91
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 25/88
oś przednia, z obu stron
od strony koła

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 50p5008jpn osłona przegubu zewnętrznego 50P5008-JPN JPN

numery OEM:
TOYOTA      04438-35021
TOYOTA      04438-35022
TOYOTA      39241-50W00
TOYOTA      44323-S04-003
TOYOTA      44323-SD4-901
TOYOTA      G063-22-530
TOYOTA      G570-22-530
TOYOTA      MB160657
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 50p5008jpn osłona przegubu zewnętrznego 50P5008-JPN JPN w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.