Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) (1992.06-1996.08) 75km » 70E7006-JPN jpn
wybrany samochód: 
Fiat Tempra (159_) 1.6 I.e. (159.as, 159.at) (1992.06-1996.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA SUBARU 70E7006-JPN JPN

70E7006-JPN CEWKA ZAPŁONOWA SUBARU JPN
jpn 70E7006-JPN
106.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70E7006-JPN

producent:

JPN

SUBARU OUTBACK 3.0 EZ30 2000-2003/ TRIBECA 3.6 EZ36D 2007->
Napięcie [V] : 12
Ilość biegunów : 3
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 22433AA531
Numer dostawcy: 70E7006-JPN
SUBARU OUTBACK 3.0 EZ30 2000-2003/ TRIBECA 3.6 EZ36D 2007->
Napięcie [V] : 12
Ilość biegunów : 3
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 22433AA531
Numer dostawcy: 70E7006-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA SUBARU 70E7006-JPN JPN

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA SUBARU 70E7006-JPN JPN w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.