Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Bmw R 1100 R 1100 GS (R259) (1993.01-1999.12) 78km » 75E5045-JPN jpn
wybrany samochód: 
Bmw R 1100 R 1100 Gs (r259) (1993.01-1999.12) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

czujnik abs mitsubishi 75E5045-JPN JPN

75E5045-JPN czujnik abs mitsubishi JPN
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:5 szt.

    Ocena:
numer części:

75E5045-JPN

dostawca:

JPN

TOWAR BEZ ZWROTU ! OUTLANDER MODELE CU2W/CU5W/LEWY PRZÓD/
oś przednia
z lewej
TOWAR BEZ ZWROTU ! OUTLANDER MODELE CU2W/CU5W/LEWY PRZÓD/
oś przednia
z lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie czujnik abs mitsubishi 75E5045-JPN JPN

numery OEM:
MITSUBISHI      MR961237
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie czujnik abs mitsubishi 75E5045-JPN JPN w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.