Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 e (213.253) (2020.06-???) 320km » 75E8041-JPN jpn
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E T-model (s213) E 300 E (213.253) (2020.06-???) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CZUJNIK ABS SUZUKI PP 75E8041-JPN JPN

75E8041-JPN CZUJNIK ABS SUZUKI PP JPN
62.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

75E8041-JPN

producent:

JPN

SUZUKI GRAND VITARA II 2005-> dł. kabla 835 mm
dla pojazdów z ABS
oś przednia, z prawej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 5621065J00
Numer dostawcy: 75E8041-JPN
SUZUKI GRAND VITARA II 2005-> dł. kabla 835 mm
dla pojazdów z ABS
oś przednia, z prawej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 5621065J00
Numer dostawcy: 75E8041-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CZUJNIK ABS SUZUKI PP 75E8041-JPN JPN

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CZUJNIK ABS SUZUKI PP 75E8041-JPN JPN w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.