Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 CVT (DZ0G, DZ1E) (2009.05-???) 140km » 80E0317-JPN jpn
wybrany samochód: 
Renault Megane Iii Coupe (dz0/1_) 2.0 Cvt (dz0g, Dz1e) (2009.05-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

alternator kia 80E0317-JPN JPN

80E0317-JPN alternator kia JPN
501.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

80E0317-JPN

producent:

JPN

  • Indeks: JPN 80E0317-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Alternator
  • Nazwa
    • ALTERNATOR KIA
  • Opis
    • TOWAR BEZ ZWROTU ! CARNIVAL III 2.2CRDI/ SORENTO III/IV 2.0CRDI/2.2CRDI /SPORTAGE IV 2.0CRDI/ IX35 2.0CRDI/ SANTA FE III/IV 2.0CRDI/2.2CRDI
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 373002F100
    • Numer dostawcy: 80E0317-JPN
  • Indeks: JPN 80E0317-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Alternator
  • Nazwa
    • ALTERNATOR KIA
  • Opis
    • TOWAR BEZ ZWROTU ! CARNIVAL III 2.2CRDI/ SORENTO III/IV 2.0CRDI/2.2CRDI /SPORTAGE IV 2.0CRDI/ IX35 2.0CRDI/ SANTA FE III/IV 2.0CRDI/2.2CRDI
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 373002F100
    • Numer dostawcy: 80E0317-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie alternator kia 80E0317-JPN JPN

numery OEM:
HYUNDAI      373002F100
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie alternator kia 80E0317-JPN JPN w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.