Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TDI quattro (2006.06-2008.06) 170km » 7001571 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 2.0 Tdi Quattro (2006.06-2008.06) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU AUDI A1 10-18, A3 03-15 7001571 KAMOKA

7001571 ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU AUDI A1 10-18, A3 03-15 KAMOKA
127.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7001571

producent:

KAMOKA

Simplex
Łańcuch zamknięty
Dla numeru OE 06D 109 229 A S1
Ilość ogniw łańcucha 42
Simplex
Łańcuch zamknięty
Dla numeru OE 06D 109 229 A S1
Ilość ogniw łańcucha 42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU AUDI A1 10-18, A3 03-15 7001571 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      06D 109 229 A
AUDI      06D 109 229 A S1
AUDI      06D 109 229 B
AUDI      06D 109 229 B S1
AUDI      06F 109 217 A
AUDI      06F 109 217 A S1
SEAT      06D 109 229 A
SEAT      06D 109 229 A S1
SEAT      06D 109 229 B
SEAT      06D 109 229 B S1
SKODA      06D 109 229 A
SKODA      06D 109 229 A S1
SKODA      06D 109 229 B
SKODA      06D 109 229 B S1
VOLKSWAGEN      06D 109 229 A
VOLKSWAGEN      06D 109 229 A S1
VOLKSWAGEN      06D 109 229 B
VOLKSWAGEN      06D 109 229 B S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU AUDI A1 10-18, A3 03-15 7001571 KAMOKA w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.