Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Dacia SOLENZA (B41_) 1.9 D (B41E, B41F, B41G) (2003.02-???) 63km » 7001631 kamoka
wybrany samochód: 
Dacia Solenza (b41_) 1.9 D (b41e, B41f, B41g) (2003.02-???) 63km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (E81, E87) 03-13 7001631 KAMOKA

7001631 ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (E81, E87) 03-13 KAMOKA
150.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7001631

producent:

KAMOKA

Simplex
ze spinką łańcucha
Dla numeru OE 11 31 0 150 552 S9
Ilość ogniw łańcucha 138
Simplex
ze spinką łańcucha
Dla numeru OE 11 31 0 150 552 S9
Ilość ogniw łańcucha 138

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (E81, E87) 03-13 7001631 KAMOKA

numery OEM:
BMW      11 31 0 150 552 S9
BMW      11 31 1 439 851
BMW      11 31 1 439 851 S1
BMW      11 31 1 439 853
BMW      11 31 1 439 853 S4
BMW      11 31 7 567 680
BMW      11 31 7 567 680 S1
BMW      11 31 8 618 318
BMW      11 31 8 618 318 S4
BMW      11 31 8 685 091
BMW      11 31 8 685 091 S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (E81, E87) 03-13 7001631 KAMOKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.