Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Iveco EUROCARGO I-III 100 E 17, 100 E 17 DP tector, 100 E 18 tector (2000-2015) 170km » 7001673 kamoka
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo I-iii 100 E 17, 100 E 17 Dp Tector, 100 E 18 Tector (2000-2015) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (F20, F21) 11- 7001673 KAMOKA

7001673 ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (F20, F21) 11- KAMOKA
985.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Wtorek
:3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7001673

producent:

KAMOKA

Simplex
Łańcuch zamknięty
Dla numeru OE 11 31 1 439 853 S11
Ilość ogniw łańcucha 138
Simplex
Łańcuch zamknięty
Dla numeru OE 11 31 1 439 853 S11
Ilość ogniw łańcucha 138

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (F20, F21) 11- 7001673 KAMOKA

numery OEM:
BMW      11 31 0 150 552 S11
BMW      11 31 1 439 853 S11
BMW      11 31 7 533 876 S11
BMW      11 31 8 618 318 S11
MINI      11 31 0 150 552 S11
MINI      11 31 1 439 853 S11
MINI      11 31 7 533 876 S11
MINI      11 31 8 618 318 S11
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (F20, F21) 11- 7001673 KAMOKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.