Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Citroën XSARA (N1) 1.8 i 16V (1997.04-2000.09) 110km » 7120145 kamoka
wybrany samochód: 
Citroën Xsara (n1) 1.8 I 16v (1997.04-2000.09) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA RENAULT CLIO 98-16, KANGOO 97- 7120145 KAMOKA

7120145 CEWKA ZAPŁONOWA RENAULT CLIO 98-16, KANGOO 97- KAMOKA
kamoka 7120145
CEWKA ZAPŁONOWA RENAULT CLIO 98-16, KANGOO 97- 7120145
7120145
55.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Poniedziałek
:2 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

7120145

dostawca:

KAMOKA

złącze M4
Dla numeru OE 7700100589
Ilość biegunów 3
złącze M4
Dla numeru OE 7700100589
Ilość biegunów 3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA RENAULT CLIO 98-16, KANGOO 97- 7120145 KAMOKA

numery OEM:
RENAULT      7700100589
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA RENAULT CLIO 98-16, KANGOO 97- 7120145 KAMOKA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.