Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot 406 (8B) 2.0 Turbo (1996.04-2004.05) 147km » JBC0102 kamoka
wybrany samochód: 
Peugeot 406 (8b) 2.0 Turbo (1996.04-2004.05) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0102 KAMOKA

JBC0102 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0102
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0102
JBC0102
105.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Czwartek
:2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0102

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyDAC
Średnica 1/Średnica 2 [mm]54,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
MateriałŻeliwo szare
Ciężar [kg]2,72
nr EAN5901779854144
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0102 KAMOKA

numery OEM:
CHEVROLET      96249285
CHEVROLET      96250030
CHEVROLET      96268461
CHEVROLET      96391881
CHEVROLET      96418872
CHEVROLET      96549789
DAEWOO      96249285
DAEWOO      96250030
DAEWOO      96268461
DAEWOO      96391881
DAEWOO      96418872
DAEWOO      96549789
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0102 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0102 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.