Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel COMMODORE A coupe 2.8 GS (1970-1972) 146km » JBC0335 kamoka
wybrany samochód: 
Opel Commodore A Coupe 2.8 Gs (1970-1972) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0335 KAMOKA

JBC0335 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0335
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0335
JBC0335
245.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0335

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyLUCAS/TRW
Średnica 1/Średnica 2 [mm]41,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Ciężar [kg]3,25
nr EAN5901779856476
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0335 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      5N0.615.403
SEAT      5N0.615.403
SEAT      5N0615403
SKODA      5N0615403
VOLKSWAGEN      5N0.615.403
VAG      5N0 615 403
VAG      5N0615403
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0335 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0335 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.