Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Kia SEPHIA sedan (FA) 1.5 i (1996.02-1997.10) 80km » JBC0559 kamoka
wybrany samochód: 
Kia Sephia Sedan (fa) 1.5 I (1996.02-1997.10) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0559 KAMOKA

JBC0559 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0559
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0559
JBC0559
106.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:5 szt. wysyłka Czwartek
:5 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0559

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń1
System hamulcowyKASSCO
Średnica 1/Średnica 2 [mm]57,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ciężar [kg]3,64
nr EAN5901779858685
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0559 KAMOKA

numery OEM:
HYUNDAI      581101H000
HYUNDAI      581801HA00
KIA      581101H000
KIA      581801HA00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0559 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0559 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.