Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi RXH Hybrid4 (2010.11-2018.12) 163km » JBC0680 kamoka
wybrany samochód: 
Peugeot 508 Sw I (8e_) 2.0 Hdi Rxh Hybrid4 (2010.11-2018.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC0680 KAMOKA

JBC0680 Zacisk hamulca KAMOKA
kamoka JBC0680
155.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0680

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]38,0
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówJBC0679
MateriałAluminium
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Wymiar gwintuM12X1
Rozstaw śrub mocujących [mm]134
Ciężar [kg]1,88
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0680 KAMOKA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      3C0.615.404B
VOLKSWAGEN      3C0.615.404H
VAG      3C0 615 404B
VAG      3C0 615 404H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0680 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0680 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.