
| Głębokość zabudowy [mm] | 22,5 |
| dla numeru artykułu | 886170 |
| Długość całkowita [mm] | 101 |
| Rozmiar klucza | 12 |
| Wymiar gwintu | M10X1,25 |
| Technika połączeń | M4 |
| Napięcie [V] | 11 |
| nr EAN | 5901779871332 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP051 KAMOKA
| FORD | 4025139 | |
| FORD | 5023133 | |
| FORD | S501-18-140A | |
| MAZDA | 1353 18 140 | |
| MAZDA | 135318140A | |
| MAZDA | RF1M-18-601 | |
| MAZDA | RFG1-18-601 | |
| MAZDA | RFJ518601 | |
| MAZDA | RFN1-18-601A | |
| MAZDA | RFN118601 | |
| MAZDA | RFR 1 18 601 | |
| MAZDA | S201 18 140 | |
| MAZDA | S210-18-140 | |
| MAZDA | S501 18 140 | |
| MAZDA | S501-18-140A | |
| MAZDA | WL0118601 | |
| MAZDA | WL02-18-601 | |
| MAZDA | WL0218601 | |
| MAZDA | WL0318601 | |
| MAZDA | WL81-18-601 | |
| MAZDA | WLY5-18-601 | |
| MITSUBISHI | MM401621 | |
| MITSUBISHI | MQ901659 | |
| NISSAN | 11065-HA300 | |
| NISSAN | 11065HA300 | |
| NISSAN | RFJ518601 | |
| SUZUKI | 14200-01850 | |
| SUZUKI | 18550-78E00 | |
| SUZUKI | 18550-78E10 | |
| SUZUKI | 18550-78E11 | |
| SUZUKI | 18550-78E11-000 | |
| SUZUKI | 9900-RF001 | |
| SUZUKI | RF1M-18-601 | |
| SUZUKI | WLY5-18-601 | |
| SUZUKI | Y701R | |
| KIA | 0K05418140 | |
| KIA | 0K71018140 | |
| KIA | 0K71018140A | |
| KIA | 0K71E18140A | |
| KIA | 0K75A18140 | |
| KIA | 0K75B18140 |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP051 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.