Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Chevrolet IMPALA sedan 3.4 (1999.09-2005.12) 182km » PP113 kamoka
wybrany samochód: 
Chevrolet Impala Sedan 3.4 (1999.09-2005.12) 182km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP113 KAMOKA

367.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP113

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: w przygotowaniu
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowegoM16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]19
Średnica punktów mocowania [mm]8
Ø koła pasowego [mm]120
Ilość żeber5
Ograniczenia producentaKAYABA
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN5901779850702
Status produktu: w przygotowaniu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP113 KAMOKA

numery OEM:
FORD      1332451
FORD      1351499
FORD      1434973
FORD      1439617
FORD      2T14 3A696 AE
FORD      2T14 3A696 AF
FORD      2T14 3A696 AG
FORD      2T14-3A696-AE
FORD      2T14-3A696-AF
FORD      2T14-3A696-AG
FORD      2T14-3A696-AH
FORD      2T14-3A696-AJ
FORD      2T143A696AH
FORD      2T143A696AJ
FORD      4370975
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP113 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP113 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.