Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 4WD (2024-???) 215km » PP140 kamoka
wybrany samochód: 
Hyundai Tucson (nx4e, Nx4a) 1.6 T-gdi Hybrid 4wd (2024-???) 215km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP140 KAMOKA

PP140 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP140
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP140
PP140
347.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP140

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez zbiornika wyrównawczego
Ciśnienie [bar]120
Przestrzegać danych technicznych
Ograniczenia producentaLUK
Ograniczenia producentaZF
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz adapterem
Kształt adapteratrójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera3
Koła pasowebez koła pasowego
Rozstaw śrub mocujących [mm]105
nr EAN5901779849300
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP140 KAMOKA

numery OEM:
CHRYSLER      5103795AA
MERCEDES-BENZ      002 466 75 01
MERCEDES-BENZ      002 466 75 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 76 01
MERCEDES-BENZ      002 466 76 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 7601 ZF
MERCEDES-BENZ      0024667501
MERCEDES-BENZ      002466750180
MERCEDES-BENZ      0024667601
MERCEDES-BENZ      A 002 466 75 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 75 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 76 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 76 01 80
MERCEDES-BENZ      A0024667501
MERCEDES-BENZ      A002466750180
MERCEDES-BENZ      A0024667601
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP140 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP140 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.