Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP194 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP194 KAMOKA

PP194 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP194
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP194
PP194
262.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP194

dostawca:

KAMOKA

Tryb pracy hydrauliczny
Przestrzegać danych technicznych 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z adapterem
Pozycja złącza kolektora dolotowego [°] 205
Kształt adaptera trójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm] 42
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 90
nr EAN 5901779848990

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP194 KAMOKA

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP194 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP194 producenta KAMOKA

VOLKSWAGEN

037145157A, 037145157C, 037145157DX, 037145157G, 1H0422155, 1H0422155A, 1H0422155B

AUDI

037145157A, 037145157C, 037145157G, 1H0422155, 1H0422155A, 1H0422155B

SKODA

037145157A, 037145157C, 037145157G, 037145157D, 1H0422155, 1H0422155A, 1H0422155B

numery OEM:
AUDI      037 145 157 A
AUDI      037 145 157 C
AUDI      037 145 157 G
AUDI      1H0 422 155
AUDI      1H0 422 155 A
AUDI      1H0 422 155 B
SEAT      037 145 157 A
SEAT      037 145 157 C
SEAT      037 145 157 G
SEAT      037145157A
SEAT      037145157C
SEAT      037145157D
SEAT      037145157G
SEAT      1H0 422 155
SEAT      1H0 422 155 A
SEAT      1H0 422 155 B
SEAT      1H0 422 155A
SEAT      1H0422155
SEAT      1H0422155B
SKODA      037 145 157 A
SKODA      037 145 157 C
SKODA      037 145 157 G
SKODA      037145157A
SKODA      037145157C
SKODA      037145157D
SKODA      037145157G
SKODA      1H0 422 155
SKODA      1H0 422 155 A
SKODA      1H0 422 155 B
SKODA      1H0422155
SKODA      1H0422155A
SKODA      1H0422155B
VOLKSWAGEN      037 145 157 A
VOLKSWAGEN      037 145 157 C
VOLKSWAGEN      037 145 157 DX
VOLKSWAGEN      037 145 157 G
VOLKSWAGEN      1H0 422 155
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 A
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 B
VAG      037145157A
VAG      037145157C
VAG      037145157DX
VAG      037145157G
VAG      1H0422155
VAG      1H0422155A
VAG      1H0422155B
VAG      37145157D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP194 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP194 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.