Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volvo F10 F 10/310 (1987-1995) 313km » T0056 kamoka
wybrany samochód: 
Volvo F10 F 10/310 (1987-1995) 313km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, KAMOKA T0056 KAMOKA

T0056 Pompa wodna, KAMOKA KAMOKA
kamoka T0056
Pompa wodna, KAMOKA T0056
T0056
65.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:8 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 8 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0056

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem zębatym
nr EAN5901779824550
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0056 KAMOKA

numery OEM:
BMW      1 721 872
BMW      1 727 468
BMW      1 734 595
BMW      1 734 602
BMW      11 51 0 393 338
BMW      11 51 1 721 872
BMW      11 51 1 727 468
BMW      11 51 1 734 595
BMW      11 51 1 734 602
BMW      1151.1.172.468
BMW      1151.1.172.872
BMW      1151.1.173.595
BMW      1151.1.173.602
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0056 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0056 KAMOKA:

Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.