Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TJet (955AXG1A) (2008.08-2013.08) 120km » T0220 kamoka
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Mito (955_) 1.4 Tjet (955axg1a) (2008.08-2013.08) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, KAMOKA T0220 KAMOKA

T0220 Pompa wodna, KAMOKA KAMOKA
kamoka T0220
Pompa wodna, KAMOKA T0220
T0220
63.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0220

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem rozrządu
nr EAN5901779826196
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0220 KAMOKA

numery OEM:
NISSAN      21010-AW300
RENAULT      77 01 474 435
RENAULT      77 01 479 114
RENAULT      7701474435
RENAULT      7701479114
RENAULT      8660003257
RENAULT      8671019585
SUZUKI      17410-67JG0
SUZUKI      17410-67JG0-000
SUZUKI      17410-67JG1-000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0220 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0220 KAMOKA:

Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.