Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 TDI quattro (2003.11-2010.07) 211km » HX 187KIT knecht
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 3.0 Tdi Quattro (2003.11-2010.07) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 187KIT KNECHT

HX 187KIT Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
215.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72469200

numer części:

HX 187KIT

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]76
Średnica wewnętrzna 3 [mm]32,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Długość całkowita [mm]252,0
Szerokość [mm]142
Ilość otworów11
nr EAN4057635005807
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 187KIT KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI Q7, PORSCHE CAYENNE, PANAMERA, VW TOUAREG 3.0-4.8 03.07-
numery OEM:
AUDI      0C8321371
AUDI      0C8325435
PORSCHE      95832543500
VOLKSWAGEN      0C8325435
VAG      0C8321371
VAG      0C8325435
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 187KIT KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 187KIT KNECHT:

Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.