Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 160D knecht

Filtr oleju OX 160D KNECHT

OX 160D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 160D
Filtr oleju OX 160D
OX 160D
knecht OX 160D Filtr oleju
Filtr oleju OX 160D knecht
Filtr oleju OX 160D knecht
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (154 ocen)
numery handlowe:

79655630, OX 160D ECO

numer części:

OX 160D

dostawca:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 111
Średnica [mm] 83,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 39,2
nr EAN 4009026075937

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 160D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES V (638/2) AUDI A6 C5, A8 D2, Q7 FORD GALAXY I, GALAXY MK I JEEP GRAND CHEROKEE II PORSCHE CAYENNE VW CALIFORNIA T4 CAMPER, GOLF III 2.0-6.0 06.91-12.18

Filtr oleju OX 160D ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Filtr oleju OX 160D producenta KNECHT

VOLKSWAGEN

021115561B, 021115562A, 07C115562

FORD

1025629, 95VVV6714AB, 95VW6714AB, EFL399

MERCEDES-BENZ

0001801509, 1041800609, 1041841025, A0001801509, A1041800609, A1041841025

JEEP

5015171AA

AUDI

021115403D, 021115561B, 021115561BOD, 021115562A, 07C115562

PORSCHE

95510756100

numery OEM:
AUDI      021115403D
AUDI      021115561B
AUDI      021115561BOD
AUDI      021115562A
AUDI      07C115562
CHRYSLER      05015171AA
CHRYSLER      5015171AA
CHRYSLER      K05015171AA
FORD      1025629
FORD      95VVV6714AB
FORD      95VW6714AB
FORD      EFL399
MERCEDES-BENZ      0001801509
MERCEDES-BENZ      1041800609
MERCEDES-BENZ      1041841025
MERCEDES-BENZ      A0001801509
MERCEDES-BENZ      A1041800609
MERCEDES-BENZ      A1041841025
PORSCHE      95510756100
SKODA      07C115562
VOLKSWAGEN      021115561B
VOLKSWAGEN      021115562A
VOLKSWAGEN      07C115562
VAG      021115403D
VAG      021115561B
VAG      021115561B O.D.
VAG      021115562A
VAG      07C115562
JEEP      5015171AA

Zastosowanie Filtr oleju OX 160D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 160D KNECHT:

Mateusz, Ruciane-Nida
2025-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
EDYTA, SOCHACZEW
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
Robert, Konin
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kamień
2024-02-08
 3/5
Filtr oleju nie był uszkodzony ale opakowanie było rozcięte czymś ostrym
Waldemar, Józefosław
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
Michal, Ciechanów
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
Piotr, Białystok
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
JACEK, KOŁOBRZEG
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
Przemysław, Poznań
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
Paweł, Hajnówka
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
Mariusz, Wrocław
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Drogo
Paweł, Łukowa
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
Janusz, Warszawa
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, KOŁOBRZEG
2021-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Skalmierzyce
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
Żaneta, Warszawa
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kamienna Góra
2021-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Wieruszów
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Dukla
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Lublin
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Oława
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.