
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 82 |
| Średnica [mm] | 65,0 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 3 [mm] | 24,5 |
| nr EAN | 4009026509357 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 371D KNECHT
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
0071765460, 0073500049, 00K68102241AA, 2504300, 55232421, 55245952, 6000626333, 6001073250, 68102241AA, 71765460, 71769641, 71773176, 73500049, K68102241AA
55232421, 55245952, 6000626333, 6001073250, 73500049
1630730680, 55245952, 55599959, 5650342, 650190, 650206, 93177787, 95516104, 95525300
55232421, 55245952, 6000626333, 71773176, 73500049
1651185C00, 1651185C00000, 1651185E00, 1651185E00000
1539600, 1565248, 9S516731C1A, 9S516766A1A
73500049, K68094002AA, K68102241AA
1616315680, 1630730680, 1631226580
1616315680, 1630730680, 1631226580
1651185E00
| ALFA ROMEO | 55232421 | |
| ALFA ROMEO | 55245952 | |
| ALFA ROMEO | 6000626333 | |
| ALFA ROMEO | 6001073250 | |
| ALFA ROMEO | 73500049 | |
| CHRYSLER | 0071765460 | |
| CHRYSLER | 0073500049 | |
| CHRYSLER | 00K68094002AA | |
| CHRYSLER | 68102241AA | |
| CHRYSLER | 71765460 | |
| CHRYSLER | 71769641 | |
| CHRYSLER | 73500049 | |
| CHRYSLER | K68094002AA | |
| CHRYSLER | K68102241AA | |
| CITROËN | 1616315680 | |
| CITROËN | 1630730680 | |
| CITROËN | 1631226580 | |
| FIAT | 0071765460 | |
| FIAT | 0073500049 | |
| FIAT | 00K68102241AA | |
| FIAT | 2504300 | |
| FIAT | 55232421 | |
| FIAT | 55245952 | |
| FIAT | 6000626333 | |
| FIAT | 6001073250 | |
| FIAT | 68102241AA | |
| FIAT | 71765460 | |
| FIAT | 71769641 | |
| FIAT | 71773176 | |
| FIAT | 73500049 | |
| FIAT | K68102241AA | |
| FORD | 1539600 | |
| FORD | 1565248 | |
| FORD | 9S516731C1A | |
| FORD | 9S516766A1A | |
| GMC | 55245952 | |
| GMC | 55599959 | |
| GMC | 93177787 | |
| GMC | 95516104 | |
| LANCIA | 55232421 | |
| LANCIA | 55245952 | |
| LANCIA | 6000626333 | |
| LANCIA | 71773176 | |
| LANCIA | 73500049 | |
| OPEL | 1630730680 | |
| OPEL | 55245952 | |
| OPEL | 55599959 | |
| OPEL | 5650342 | |
| OPEL | 650190 | |
| OPEL | 650206 | |
| OPEL | 93177787 | |
| OPEL | 95516104 | |
| OPEL | 95525300 | |
| PEUGEOT | 1616315680 | |
| PEUGEOT | 1630730680 | |
| PEUGEOT | 1631226580 | |
| SUBARU | 1651185E00 | |
| SUZUKI | 1651185C00 | |
| SUZUKI | 1651185C00000 | |
| SUZUKI | 1651185E00 | |
| SUZUKI | 1651185E00000 | |
| VAUXHALL | 55245952 | |
| VAUXHALL | 55599959 | |
| VAUXHALL | 93177787 | |
| VAUXHALL | 95516104 | |
| VAUXHALL | 95525300 | |
| JEEP | 73500049 | |
| JEEP | K68094002AA | |
| JEEP | K68102241AA |
Zastosowanie Filtr oleju OX 371D KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OX 371D KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.