Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Alfa Romeo 145 (930_) 1.4 i.e. 16V T.S. (930.A3A) (1996.12-2001.01) 103km » KB0080 korea
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 145 (930_) 1.4 I.e. 16v T.s. (930.a3a) (1996.12-2001.01) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PIER?CIE? USZCZELNIAJ?CY (ORING) KB0080 KOREA

KB0080 PIER?CIE? USZCZELNIAJ?CY (ORING) KOREA
korea KB0080
PIER?CIE? USZCZELNIAJ?CY (ORING) KB0080
KB0080
16.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

KB0080

dostawca:

KOREA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PIER?CIE? USZCZELNIAJ?CY (ORING) KB0080 KOREA

Gniazdo cewki zapłonowej cienki pierścień centrujący pasuje do: DAEWOO LANOS, LEGANZA, NUBIRA 1.3-2.2 02.97-
numery OEM:
---       96351738
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PIER?CIE? USZCZELNIAJ?CY (ORING) KB0080 KOREA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.