Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » 1221015 kraft automotive

Tuleja, dźwignia napinacza koła pasowego 1221015 KRAFT AUTOMOTIVE

94.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1221015

średnica zewnętrzna [mm] 42
Szerokość [mm] 29
Numer seryjny 1221015
nr EAN 5901159129008

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja, dźwignia napinacza koła pasowego 1221015 KRAFT AUTOMOTIVE

Tuleja, dźwignia napinacza koła pasowego 1221015 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Tuleja, dźwignia napinacza koła pasowego 1221015 producenta KRAFT AUTOMOTIVE

MERCEDES-BENZ

6019810027

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      601 981 00 27

Zastosowanie Tuleja, dźwignia napinacza koła pasowego 1221015 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Tuleja, dźwignia napinacza koła pasowego 1221015 KRAFT AUTOMOTIVE:

Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Relacja jakość do ceny dobra
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Poznań
2020-05-04
 5/5
Sklep dobrze poukładany. Szeroka oferta duży wybór polecam
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.