Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.3 E quattro (1991.09-1994.07) 133km » 6030320 kraft automotive
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) 2.3 E Quattro (1991.09-1994.07) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6030320 KRAFT AUTOMOTIVE

6030320 Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE
92.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

6030320

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Numer seryjny6030320
nr EAN5901159148207
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6030320 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
SEAT      1H1 611 019 A
SEAT      1H1 611 019 C
SEAT      357 611 019
VAG      1H1 611 019 A
VAG      1H1 611 019 C
VAG      357 611 019

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6030320 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.