Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 4.2 TDI quattro (2009.11-2014.04) 351km » 55.0368 lauber
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 4.2 Tdi Quattro (2009.11-2014.04) 351km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0368 LAUBER

406.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.0368

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producentaSaginaw
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]114
Gwarancja2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]80
Ilość żeber6
EAN1600002611281
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producentaSaginaw
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]114
Gwarancja2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]80
Ilość żeber6
EAN1600002611281
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0368 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, ZX, PEUGEOT 306, PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.6/1.8/1.9D 03.91-12.15
numery OEM:
PEUGEOT      4007 6C
PEUGEOT      4007 P0
PEUGEOT      4007 W3
PEUGEOT      4007W3
PEUGEOT      96 319 236 80
PEUGEOT      96 323 355 80
PEUGEOT      9631923680
GREAT WALL      PI0266
zamienniki:
53662
brak
SPIDAN
53918
brak
SPIDAN

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0368 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0368 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.