Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TFSI quattro (2008.06-2015.12) 211km » 55.3679 lauber
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 2.0 Tfsi Quattro (2008.06-2015.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.3679 LAUBER

55.3679 Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz LAUBER
516.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:8 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 8 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.3679

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka18mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]125
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaVISTEON
Ilość żeber6
EAN5901321626625
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka18mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]125
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaVISTEON
Ilość żeber6
EAN5901321626625
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.3679 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.4/1.6/1.6D 10.98-03.07
numery OEM:
FORD      3043679
FORD      3838803
FORD      XS4C3A696RBAM
FORD USA      3 043 679
FORD USA      3 838 803
FORD USA      XS 4C 3A696 RBAM
GREAT WALL      PI0673

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.3679 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.3679 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.