Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mini MINI kabriolet (R57) Cooper S (2010.02-2015.06) 200km » 66.0375 lauber
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (r57) Cooper S (2010.02-2015.06) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0375 LAUBER

66.0375 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
735.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:8 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 8 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.0375

producent:

LAUBER

Gwarancja2 lata gwarancji
Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M12 x 1.5mm MALE
EAN5901321058679
StanFabrycznie nowy
Gwarancja2 lata gwarancji
Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M12 x 1.5mm MALE
EAN5901321058679
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0375 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, TIGRA 1.0-1.7D 03.93-10.01
numery OEM:
OPEL      09 00 671
OPEL      0900671
OPEL      26037461
OPEL      9 00 285
OPEL      9 00 294
OPEL      9 00 352
OPEL      9 00 671
OPEL      900352
OPEL      900671
GREAT WALL      OP4005
GREAT WALL      OP9011
zamienniki:
51955
brak
SPIDAN
26G46103
brak
CARDONE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0375 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0375 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.