Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 4WD (2024-???) 215km » 69.0582 lauber
wybrany samochód: 
Hyundai Tucson (nx4e, Nx4a) 1.6 T-gdi Hybrid 4wd (2024-???) 215km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.0582 LAUBER

273.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69.0582

dostawca:

LAUBER

Tryb pracyManualny
Gwint wewnętrzny [mm]M12 x1.5 mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321065738
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyManualny
Gwint wewnętrzny [mm]M12 x1.5 mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321065738
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.0582 LAUBER

Przekładnia kierownicza bez wspomagania manualny (nowy) pasuje do: FIAT TEMPRA, TIPO 1.4/1.6/1.8 03.90-08.96
numery OEM:
FIAT      46 520 940
FIAT      46520940
FIAT      7 599 853
FIAT      7 632 959
FIAT      7 664 423
FIAT      7 664 440
FIAT      7599853
FIAT      7632959
FIAT      7664423
FIAT      7664440
GREAT WALL      FI4101
zamienniki:
JRM108
brak
TRW
7376005
brak
SASIC
7376005B
brak
SASIC
14-0487
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.0582 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.0582 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.