Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Seat TOLEDO III (5P2) 1.8 TFSI (2007.01-2009.05) 160km » 77.2634 lauber
wybrany samochód: 
Seat Toledo Iii (5p2) 1.8 Tfsi (2007.01-2009.05) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2634 LAUBER

150.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2634

producent:

LAUBER

System hamulcowyTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra41
Średnica tłoka [mm]41
EAN5901321083510
StanFabrycznie nowy
System hamulcowyTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra41
Średnica tłoka [mm]41
EAN5901321083510
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2634 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 50, A3, A4 B6, A7, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      1J0 615 423 C
AUDI      1K0 615 423
AUDI      1K0 615 423 C
AUDI      1K0 615 423 H
AUDI      1K0 615 423 M
SEAT      1J0 615 423 C
SEAT      1K0 615 423
SEAT      1K0 615 423 C
SEAT      1K0 615 423 H
SEAT      1K0 615 423 M
SKODA      1J0 615 423 C
SKODA      1K0 615 423
SKODA      1K0 615 423 C
SKODA      1K0 615 423 H
SKODA      1K0 615 423 M

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2634 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.