Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Dacia SANDERO II 1.5 dCi 75 / Blue dCi 75 (B8JW, B8M4, B8AH, B8M7, B8M6) (2012.10-???) 75km » 77.2664 lauber
wybrany samochód: 
Dacia Sandero Ii 1.5 Dci 75 / Blue Dci 75 (b8jw, B8m4, B8ah, B8m7, B8m6) (2012.10-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.2664 LAUBER

77.2664 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.2664
Zacisk hamulcowy 77.2664
165.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2664

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyBOSCH
Średnica tłoka cylindra [mm]54
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]54
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyBOSCH
Średnica tłoka cylindra [mm]54
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.2664 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HYUNDAI I30, RENAULT GRAND SCENIC II, KANGOO, KANGOO EXPRESS, MEGANE I, MEGANE II, SCENIC II 1.0-2.0 03.99-
numery OEM:
RENAULT      7701207685
RENAULT      7711135734
RENAULT      8253028
zamienniki:
LC7619
brak
DELPHI
13012139125
brak
SBS
F 68 096
brak
BREMBO
9022181
brak
REMSA
82-0755
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.2664 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.