Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B7 (8EC) RS4 quattro (2005.09-2008.06) 420km » 77.2945 lauber
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) Rs4 Quattro (2005.09-2008.06) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2945 LAUBER

147.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2945

producent:

LAUBER

MateriałŻeliwo
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowyTOKICO
Średnica tłoka [mm]60
EAN5901321283798
StanFabrycznie nowy
MateriałŻeliwo
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowyTOKICO
Średnica tłoka [mm]60
EAN5901321283798
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2945 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MITSUBISHI L200, L200 / TRITON, PAJERO SPORT II 2.4D-3.5 01.04-
numery OEM:
MITSUBISHI      4605A202

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2945 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.