Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.6 D Multijet (263ZXE1B, 263ZXS1B, 263ZXY1B, 263WXE1B,... (2010.02-???) 100km » 77.3523 lauber
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Cargo (263_) 1.6 D Multijet (263zxe1b, 263zxs1b, 263zxy1b, 263wxe1b,... (2010.02-???) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3523 LAUBER

77.3523 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3523
Zacisk hamulcowy 77.3523
77.3523
173.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3523

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyMANDO
Średnica tłoka cylindra [mm]60
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]296
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]60
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyMANDO
Średnica tłoka cylindra [mm]60
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]296
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3523 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHEVROLET EQUINOX, MALIBU, OPEL INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, SAAB 9-5 1.4-2.8 07.08-
numery OEM:
CHEVROLET      13279639
CHEVROLET      5 42 145

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3523 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.