Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën JUMPY III Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 (2016.04-???) 150km » 77.3574 lauber
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Iii Autobus (v_) 2.0 Bluehdi 150 (2016.04-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3574 LAUBER

77.3574 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3574
Zacisk hamulcowy 77.3574
143.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3574

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Ograniczenia producentaNISSIN
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Grubość tarczy hamulcowej [mm]21
MateriałŻeliwo
System hamulcowyNISSIN
Średnica tłoka [mm]54
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Ograniczenia producentaNISSIN
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Grubość tarczy hamulcowej [mm]21
MateriałŻeliwo
System hamulcowyNISSIN
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3574 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HONDA CIVIC VI, CIVIC VII, CIVIC VIII, S2000 1.3-2.2 06.95-
numery OEM:
HONDA      45018-S5A-J01
HONDA      45018-S5A-J02
HONDA      HON 45018-S5A-J02
zamienniki:
F 28 133
brak
BREMBO
9027532
brak
REMSA
83-1859
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3574 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.