Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 1.6 THP 165 (F45GYV) (2018.09-???) 165km » LCC 7114 lcc
wybrany samochód: 
Peugeot 508 Sw Ii (fc_, Fj_, F4_) 1.6 Thp 165 (f45gyv) (2018.09-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO BMW LCC 7114 LCC

LCC 7114 LINKA HAMULCA RĘCZNEGO BMW LCC
57.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

LCC 7114

dostawca:

LCC

X6 (E71, E72) xDrive 30 d 2007.06->2014.06 lewy
do pojazdów z elektronicznym hamulcem postojowym
z tyłu z lewej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 34436870191
Numer dostawcy: LCC 7114
X6 (E71, E72) xDrive 30 d 2007.06->2014.06 lewy
do pojazdów z elektronicznym hamulcem postojowym
z tyłu z lewej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 34436870191
Numer dostawcy: LCC 7114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO BMW LCC 7114 LCC

numery OEM:
BMW      34436772103
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO BMW LCC 7114 LCC w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.