Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Opel KADETT E liftback (T85) 1.7 D (C08, C48, D08, D48) (1989.02-1991.08) 57km » SP-266 lcc
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Liftback (t85) 1.7 D (c08, C48, D08, D48) (1989.02-1991.08) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODPORA PÓŁOSI OPEL RENAULT SP-266 LCC

SP-266 PODPORA PÓŁOSI OPEL RENAULT LCC
348.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

SP-266

producent:

LCC

Movano, Master II - L 98-03
z lewej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 8200712061
Numer dostawcy: SP-266
Movano, Master II - L 98-03
z lewej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 8200712061
Numer dostawcy: SP-266

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODPORA PÓŁOSI OPEL RENAULT SP-266 LCC

numery OEM:
RENAULT      82 00 712 061
RENAULT      8200027177
RENAULT      8200712061
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PODPORA PÓŁOSI OPEL RENAULT SP-266 LCC w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.