Indeks: LIN 35.02.26 Marka: LINEX Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO RENAULT Opis: LAGUNA III 07-, MEGANE III 09- 1883/1062 (L/P)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1 Zamiennik: : 364000001R Numer dostawcy: 35.02.26
Parametry:z tyłu z lewej
z tyłu po prawej
Długość [mm] : 1883/1062
Indeks: LIN 35.02.26 Marka: LINEX Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO RENAULT Opis: LAGUNA III 07-, MEGANE III 09- 1883/1062 (L/P)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1 Zamiennik: : 364000001R Numer dostawcy: 35.02.26
Parametry:z tyłu z lewej
z tyłu po prawej
Długość [mm] : 1883/1062
Informacje
N-ry oe
Zamienniki
Zastosowanie w autach
Opinie
Zapytaj o produkt
Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego renault 35.02.26 LINEX
LINKA HAM LINEX 35.02.26 RENAULT LAGUNA III 07-/RENAULT MEGANE III 09- 1883/1062 LEWA/PRAWA
numery OEM:
RENAULT
364000001R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach
Zastosowanie linka hamulca ręcznego renault 35.02.26 LINEX w samochodach:
Opinie Klientów o linka hamulca ręcznego renault 35.02.26 LINEX:
Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.
O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.
Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.
Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.