Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Infiniti J30 3.0 (1992.01-1997.12) 213km » 1057 lpr
wybrany samochód: 
Infiniti J30 3.0 (1992.01-1997.12) 213km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1057 LPR

1057 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1057
Pompa hamulcowa 1057
1057
lpr 1057 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1057 lpr
Pompa hamulcowa 1057 lpr
Pompa hamulcowa 1057 lpr
154.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

P30113

numer części:

1057

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
otwór Ø [mm]25,4
System hamulcowyTRW
nr EAN8032532077917
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1057 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: OPEL ASTRA G CLASSIC, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, ZAFIRA B 1.2-2.0 01.04-
numery OEM:
OPEL      558144
VAUXHALL      93179178

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1057 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1057 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.