Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Piaggio ZIP Zip II 50 CatCon. DT (1999.01-2005.12) 4km » 1080 lpr
wybrany samochód: 
Piaggio Zip Zip Ii 50 Catcon. Dt (1999.01-2005.12) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1080 LPR

1080 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1080
Pompa hamulcowa 1080
1080
lpr 1080 Pompa hamulcowa
212.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1080, P30136

numer części:

1080

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
nr EAN8032928003810
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1080 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie/prawej stronie pasuje do: DS DS 4 CITROEN C4, C4 I, C4 II, DS4 PEUGEOT 307, 307/KOMBI, 308, 308 I, 308 I/KOMBI 1.2-2.0D 08.00-
numery OEM:
CITROËN      4601R1
CITROËN      4601T2
PEUGEOT      4601T2

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1080 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1080 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.