Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.8 D (C64A) (1988.04-1992.05) 60km » 1193 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.8 D (c64a) (1988.04-1992.05) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1193 LPR

1193 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1193
Pompa hamulcowa 1193
1193
lpr 1193 Pompa hamulcowa
164.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1193, P30191

numer części:

1193

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyBOSCH
nr EAN8032532087145
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1193 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: OPEL AGILA A PEUGEOT 106 II, 106 II/HATCHBACK SUBARU JUSTY III SUZUKI IGNIS I, IGNIS II, WAGON R, WAGON R+ 1.0-1.6 06.96-
numery OEM:
OPEL      4702168
SUZUKI      5110083E10
SUZUKI      5110083E10000
SUZUKI      5110086G10
SUZUKI      5110086G10000
VAUXHALL      9195531

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1193 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1193 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.