Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI (1997.01-2000.04) 150km » 1315 lpr
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 2.5 Tdi (1997.01-2000.04) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1315 LPR

1315 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1315
Pompa hamulcowa 1315
1315
lpr 1315 Pompa hamulcowa
128.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 41.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:9 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 9 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1315, P30204

numer części:

1315

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]25,40
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
MateriałŻeliwo
Otwór Ø 2 [mm]23,81
System hamulcowyBendix
nr EAN8032532102220
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1315 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm/23,81mm) pasuje do: NISSAN INTERSTAR OPEL ARENA, MOVANO A RENAULT MASTER II, TRAFIC 1.9D-3.0D 05.89-
numery OEM:
NISSAN      4601000QAF
OPEL      4400037
RENAULT      7701205288
VAUXHALL      9108037

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1315 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1315 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.