Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volvo FMX III 460 (2020-???) 460km » 1349 lpr
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Iii 460 (2020-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1349 LPR

1349 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1349
Pompa hamulcowa 1349
1349
lpr 1349 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1349 lpr
Pompa hamulcowa 1349 lpr
214.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1349, P30224

numer części:

1349

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
Otwór Ø 1 [mm]25,40
MateriałAluminium
Otwór Ø 2 [mm]22,20
nr EAN8032532104118
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1349 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm/22,2mm) pasuje do: BMW X5 (E53) 3.0-4.8 01.00-10.06
numery OEM:
BMW      34316757743
BMW      6757743

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1349 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1349 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.