Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) (2003.06-2009.12) 70km » 1371 lpr
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.3 Cdti (f08, F68) (2003.06-2009.12) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1371 LPR

1371 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1371
Pompa hamulcowa 1371
1371
lpr 1371 Pompa hamulcowa
165.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 75.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1371, P30246

numer części:

1371

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu12 x 1 (4)
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN8032532106747
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1371 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW BORA, BORA I, GOLF III, GOLF IV, NEW BEETLE 1.4-3.2 11.91-12.13
numery OEM:
AUDI      1J1614019A
AUDI      1J1614105S
SEAT      1J1614105S
SKODA      1J1614105S
VOLKSWAGEN      1J1614019A
VOLKSWAGEN      1J1614105S

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1371 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1371 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.