Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 (1998.10-2000.05) 50km » 1374 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Lupo I (6x1, 6e1) 1.0 (1998.10-2000.05) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1374 LPR

1374 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1374
Pompa hamulcowa 1374
214.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1374, P30249

numer części:

1374

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyBOSCH
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN8032532106778
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1374 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: VOLVO S40 I, V40 1.6-2.0D 07.95-12.04
numery OEM:
VOLVO      30863323
VOLVO      308633239
VOLVO      8602362

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1374 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1374 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.