Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 Rsi (B/C579) (1993.01-1995.08) 109km » 1429 lpr
wybrany samochód: 
Renault Clio I (b/c57_, 5/357_) 1.8 Rsi (b/c579) (1993.01-1995.08) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1429 LPR

1429 Pompa hamulcowa LPR
213.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1429, P30302

numer części:

1429

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]26,98
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN8032928004930
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1429 LPR

Pompa hamulcowa (26,98mm) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6 2.0-5.2 08.01-08.11
numery OEM:
AUDI      4B3611021

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1429 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1429 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.