Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C7 (4G2, 4GC) S6 quattro (2014.10-2018.09) 450km » 1437 lpr
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) S6 Quattro (2014.10-2018.09) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1437 LPR

1437 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1437
Pompa hamulcowa 1437
1437
lpr 1437 Pompa hamulcowa
243.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1437, P291022

numer części:

1437

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1 (3)
otwór Ø [mm]20,64
nr EAN8032532021835
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1437 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: SUZUKI SAMURAI, VITARA 1.6/1.9D 07.88-12.04
numery OEM:
SUZUKI      00000A00721
SUZUKI      00000A00721000
zamienniki:
M 79 006
brak
BREMBO
FHM1152
brak
FERODO
4005106
brak
GIRLING
M 79 010
brak
BREMBO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1437 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1437 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.