Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.6 Flex (2006.06-2009.06) 112km » 1712 lpr
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Ii (jm0/1_) 1.6 Flex (2006.06-2009.06) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1712 LPR

1712 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1712
Pompa hamulcowa 1712
1712
lpr 1712 Pompa hamulcowa
276.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1712, P30422

numer części:

1712

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]22,225
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
MateriałAluminium
nr EAN8032928097239
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1712 LPR

Pompa hamulcowa (22,22mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO/MINIVAN 1.3D-1.9D 10.01-
numery OEM:
FIAT      77363965
zamienniki:
M 23 127
brak
BREMBO
H229156.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1712 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1712 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.