Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen BORA Variant (1J6) 2.3 V5 (1999.05-2000.10) 150km » 1754 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora Variant (1j6) 2.3 V5 (1999.05-2000.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1754 LPR

1754 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1754
Pompa hamulcowa 1754
1754
lpr 1754 Pompa hamulcowa
260.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 88.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1754, P30464

numer części:

1754

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBosch
MateriałAluminium
Wymiar gwintu10 X 1 (2)
otwór Ø [mm]26,99
nr EAN8032928103008
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1754 LPR

Pompa hamulcowa (26,99mm) pasuje do: CITROEN JUMPER II FIAT DUCATO PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
FIAT      77364123
PEUGEOT      4601T8
zamienniki:
H26920.7.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1503
brak
FERODO
4010205
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1754 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1754 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.