Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mini MINI kabriolet (R57) Cooper S (2010.02-2015.06) 200km » 1758 lpr
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (r57) Cooper S (2010.02-2015.06) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1758 LPR

1758 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1758
Pompa hamulcowa 1758
1758
lpr 1758 Pompa hamulcowa
152.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1758, P30073

numer części:

1758

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]20,64
nr EAN8032928102964
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1758 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: DACIA DUSTER, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO, LADA LARGUS, RENAULT LOGAN I, LOGAN/STEPWAY II, SANDERO/STEPWAY I 1.0ALK-1.6LPG 08.04-
numery OEM:
RENAULT      6001548945
DACIA      6001547857
DACIA      6001548945
DACIA      6001551028
DACIA      6001551030

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1758 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1758 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.