Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI (2007.06-2009.07) 170km » 1759 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf V Variant (1k5) 1.4 Tsi (2007.06-2009.07) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1759 LPR

1759 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1759
Pompa hamulcowa 1759
1759
lpr 1759 Pompa hamulcowa
245.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1759, P30469

numer części:

1759

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN8032928103190
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1759 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: FORD MONDEO III 1.8-3.0 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      1121888
FORD      1126844
FORD      1152437
FORD      1251699
FORD      1S712B507AA
FORD      1S712B507AB
FORD      2S712B507AB
FORD      2S712B507AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1759 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1759 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.